W ROOTS tworzymy indywidualne projekty, które odpowiadają na potrzeby konkretnych klientów i ich marek. Naszymi działaniami integrujemy elementy kampanii marketingowych, inicjujemy dialog marki z odbiorcą i budujemy jej wiarygodność. Łączymy techniki i narzędzia, dobieramy media i budujemy relacje. Każda marka jest unikalna, a każdy projekt jest inny.

2015, 2016, 2017

ZADANIE: wzrost sprzedaży i osiągnięcie pozycji nr 1 pod względem wartości sprzedaży w Warszawie i nr 2 pod względem wartości sprzedaży w województwie mazowieckim.
WYZWANIE: zaznaczenie obecności marki w przestrzeni Warszawy. Zbliżenie marki do życia miasta i jego mieszkańców, zbudowanie wizerunku Królewskiego jako marki-gospodarza i przewodnika po Warszawie.
DZIAŁANIA: 1. Przygotowanie konceptu aktywacji „Mapa nieoficjalnej Warszawy” i realizacja akcji wspólnie z agencją Point of View oraz wydawnictwem Agora. 2. Prowadzenie standardowych i niestandardowych działań PR wspierających wszystkie aktywności marki w 2016 r.
INNE OBSZARY DZIAŁANIA: organizacja akcji ambientowej „Królewskie gratuluje Legii; współpraca z blogerami, PR wewnętrzny.

2017

ZADANIE: opracowanie strategii PR, propozycja działań CSR, koordynacja programu edukacyjnego.

WYZWANIE: budowa wizerunku - pierwszego adresu dla osób poszukujących kompleksowej oferty z zakresu RTV/AGD oraz firmy zaangażowanej społecznie.

DZIAŁANIA: 1. content marketing, 2. współpraca z influencerami, 3. prowadzenie biura prasowego, 4. komunikacja wewnętrzna, 5. mailingi - kreacja, produkcja, wysyłka. 

2015, 2016, 2017

ZADANIE: wsparcie i poszerzenie działań ATL, wykorzystanie potencjału działań sponsoringowych, wmocnienie wizerunku i zaufania konsumentów do marki.

WYZWANIE: precyzyjne dotarcie do potencjalnych konsumentów piwa Żywiec (segment premium).

DZIAŁANIA: 1. brand PR dla marki i jej specjalności, 2. obsługa medialna i PR największej trasy koncertowej w Polsce sponsorowanej przez markę, 3. współpraca z blogerami i ekspertami, 4. współpraca z partnerami medialnymi.

INNE DZIAŁANIA DLA MARKI: przygotowanie materiałów antykryzysowych, komunikacja wewnętrzna.

2015, 2016, 2017

ZADANIE: powrót na rynek marki piwa EB (słynna w latach 90. marka o statusie symbolu, nieobecna przez lata na rynku).
WYZWANIE: dotarcie do szerokiej grupy dawnych użytkowników, przypomnienie i wykorzystanie legendy marki do pozyskania nowych konsumentów.
DZIAŁANIA: 1. akcja teaserowa w redakcjach, 2. media relations, 3. współpraca redakcyjna z wybranymi mediami.
INNE OBSZARY DZIAŁAN DLA MARKI: organizacja eventu specjalnego (launch marki) w siedzibie klienta; organizacja i obsługa samplingów EB w 5 miastach; produkcja filmu z samplingu w Warszawie na zlecenie klienta.

2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

ZADANIE: wiarygodne budowanie wartości marki w świadomości konsumenta, wzmocnienie działań ATL i wykorzystanie potencjału akcji marketingowych.
WYZWANIE: utrzymanie i wzmocnienie pozycji w segmencie mainstream; budowa socjalnego wizerunku marki w grupie docelowej.
DZIAŁANIA: 1. planowanie i kompleksowa realizacja strategii PR dla projektów marki, 2. media relations, 3. celebrities management, 4. komunikacja kryzysowa, 5. komunikacja wewnętrzna.

PROJEKTY: Do Hymnu (2012), Ekipa na swoim (2013), Akcja na RIO (2014).

2013, 2014, 2015, 2016, 2017

ZADANIE: wprowadzenie nowych wariantów smakowych (Warka Radler Jabłko - 2013, Warka Radler 0,0% - 2014, Warka Radler Czarna Porzeczka z Limonką - 2015.), wsparcie działań związanych z rozwojem kategorii i budowanie bezpośredniego doświadczenia konsumenckiego.
WYZWANIE: ograniczenia prawne, całkowity zakaz reklamy dla wariantu 0,0%.
DZIAŁANIA: 1. kompleksowa obsługa PR, 2. współpraca redakcyjna z wybranymi mediami, 3. strategia i realizacja akcji wprowadzających poszczególne warianty w mediach, 4. współpraca z ambasadorami marki i liderami opinii. 

INNE OBSZARY DZIAŁAŃ DLA MARKI: PR wewnętrzny; obsługa medialna (akredytacje + biuro prasowe) i przygotowanie komunikacji antykryzysowej wydarzenia specjalnego RUN ZERO (2014, 2015); organizacja Letnich Stref Orzeźwienia Warki Radler (2015).

2015, 2016

ZADANIE: wprowadzenie na rynek cydru Strongbow.
WYZWANIE: dotarcie do szerokiej grupy użytkowników i zdobycie udziałów rynkowych w sytuacji, gdy na rynku jest już wyraźny lider kategorii.
DZIAŁANIA: 1. media relations, 2. dobór, pozyskanie i obsługa sponsoringu imprez istotnych dla wizerunku marki, 3. obsługa medialna wydarzenia specjalnego - “Festiwal Jabłka i Cydru”.
INNE OBSZARY DZIAŁAN DLA MARKI: komunikacja wewnętrzna - organizacja eventu w siedzibie klienta; przygotowanie i obsługa imprez sponsorowanych przez markę, przygotowanie dokumentów antykryzysowych.

2014

ZADANIE: wprowadzenie na rynek belgijskiego piwa klasztornego.
WYZWANIE: selektywne pozycjonowanie, konieczność budowania wizerunku premium i bezpośredniego dotarcia do liderów opinii.
DZIAŁANIA: 1. media relations, 2. program edukacyjny realizowany wspólnie z magazynami kulinarnymi, 3. współpraca redakcyjna i eventowa z mediami biznesowymi, 4. nawiązanie współpracy z ambasadorem marki i liderami opinii, 5. budowanie obecności marki online.
INNE OBSZARY DZIAŁAŃ DLA MARKI: organizacja eventu specjalnego (launch marki); selekcja, organizacja i obsługa eventów sponsorowanych przez markę; przygotowywanie polskich treści na globalny fanpage marki; współpraca z blogerami i wybranymi serwisami o tematyce kulinarnej; organizacja sesji zdjęciowych; produkcja filmu z prezentacji marki.

Zobacz case study Affligem >

od 2015

ZADANIE: wiarygodne budowanie wizerunku marki Sokołów.
DZIAŁANIA: działania antykryzysowe, projekty edukacyjne, współpraca redakcyjna w wybranymi mediami, organizacja imprez specjalnych, obsługa medialna i PR.
PROJEKT EDUKACYJNY „SMAKI DOBREGO ŻYCIA”: koordynacja projektu, organizacja wydarzenia, współpraca z blogerami i ekspertami w ramach Akademii Smaków Sokołów.

 

Zobacz serwis www.smakidobregozycia.pl >

od 2015

ZADANIE: koordynacja programu edukacyjnego „Smaki dobrego życia” - edukowanie na temat żywienia jako ważnego elementu zdrowia.
WYZWANIE: rozwój sztuki kulinarnej zgodnej z najnowszymi trendami w odżywianiu i promocja zdrowego trybu życia; inspirowanie do przejścia na zbilansowaną dietę, która wpłynie pozytywnie na jakość całego życia; zwrócenie uwagi na grupy o szczególnych wymaganiach dietetycznych, budowanie wrażliwości społecznej na tematy takie jak np. cukrzyca, prawidłowe żywienie dzieci, potrzeby osób starszych; poruszanie tematyki „dobrego życia” w szerokiej perspektywie (nie tylko aspekty żywieniowe).
REALIZACJA: współpraca z ekspertami – profesjonalnymi kucharzami i dietetykami, którzy poprzez porady i przepisy inspirują do przejścia na zbilansowaną dietę; cykliczne warsztaty kulinarne dla influencerów; stała współpraca z prestiżowym magazynem kulinarno-lifestylowym „Kukbuk”.

 

Zobacz serwis www.smakidobregozycia.pl >

2013, 2014, 2015

ZADANIE: budowa wizerunku firmy jako lidera branży w mediach biznesowych i środowiskach branżowych.
WYZWANIE: wykorzystnie pozycji do kreowania nowych standardów w branży spirytusowej.
DZIAŁANIA: 1. kompleksowa obsługa media relations, 2. przygotowywanie wystąpień kluczowych osób w firmie, 3. reprezentowanie firmy w organizacjach branżowych, 4. promocja obecności firmy na forach biznesowych.
INNE OBSZARY DZIAŁAŃ DLA MARKI: obsługa bieżących kontaktów z dziennikarzami i zapytań związanych z działalnością firmy, przygotowanie i prowadzenie komunikacji kryzysowej, copywriting publikacji medialnych (m.in. dla Harvard Business Review Polska), współpraca z zagraniczną centralą i jej agencją PR.

2012

ZADANIE: oficjalna inauguracja działalności banku w Polsce.
WYZWANIE: stworzenie listy mediów i gości VIP, odpowiednich dla rangi wydarzenia i zapewnienie obecności kluczowych osób z rządu i innych agend rządowych.
DZIAŁANIA: 1. przygotowanie materiałów prasowych, stworzenie listy mediów, 2. stworzenie listy gości na imprezę inaugurującą działalność banku, 3. selekcja gości VIP i współpraca z centralnymi urzędami w celu zapewnienia ich obecności, 4. prowadzenie biura prasowego, 5. organizacja konferencji prasowej, 6. akredytacje i follow-up.
INNE OBSZARY DZIAŁAŃ DLA MARKI: organizacja imprezy, zapewnienie standardów bezpieczeństwa dla gości VIP (współpraca z Biurem Ochrony Rządu i służbami bezpieczeństwa).

od 2012

ZADANIE: informowanie pracowników o nowych produktach, wydarzeniach i kampaniach.
WYZWANIE: skuteczne dotarcie z informacją, wywołanie zainteresowania i pozytywnych emocji.
DZIAŁANIA: prezentacje produktów w firmowym barze, organizacja konkursów, przygotowywanie prezentacji i degustacji, scenografie, animacje, gry terenowe, samplingi.
INNE OBSZARY DZIAŁAŃ DLA MARKI: materiały do komunikacji wewnętrznej (mailingi, ulotki, plakaty, giftpacki), przygotowywanie (koncepcja, copywriting, projekt graficzny, skład) tekstów do magazynu wewnętrznego Grupy Żywiec “Biromaniak” i newsletterów o wydarzeniach.

2013

ZADANIE: sytuacja kryzysowa związana z zatruciami fałszywym alkoholem pochodzącym z Czech.
WYZWANIE: zarządzanie kryzysem i minimalizacja skutków.
DZIAŁANIA: 1. przygotowanie procedur i materiałów niezbędnych do zarządzania kryzysem wewnątrz i na zewnątrz firmy, 2. stałe kontakty z kluczowymi mediami, 3. monitorowanie mediów w Polsce i w krajach dotkniętych kryzysem, 4. przygotowanie opinii i rekomendacji dla zarządu firmy, 5. materiały informacyjne dla partnerów handlowych, 6. kampania edukacyjna w mediach, 7. zaangażowanie organizacji branżowej do działań na rzecz firmy i współdziałanie z jej przedstawicielami podczas kryzysu.
INNE OBSZARY DZIAŁAŃ DLA MARKI: reprezentowanie firmy na forum organizacji branżowej, planowanie i koordynacja kampanii społecznej, bieżąca obsługa zapytań od mediów, koordynacja działań z globalną agencją PR w Londynie.

2016

ZADANIE: wprowadzenie na rynek kremu myjącego LIPIKAR Syndet AP+ oraz inauguracja kolejnej edycji działań CSR „Rodziny LIPIKAR”.
WYZWANIE: dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych użytkowników, głównie kobiet, matek dzieci z atopowym zapaleniem skóry.
DZIAŁANIA: 1. organizacja konferencji prasowej, 2. media relations, 3. organizacja eventu dla rodzin z dziećmi z programu Rodziny LIPIKAR.

2016

ZADANIE: brand relaunch marki Vichy.
WYZWANIE: dotarcie do szerokiej grupy odbiorców z informacją o nowym pozycjonowaniu i nową komunikacją marketingową.
DZIAŁANIA: 1. organizacja konferencji prasowej z udziałem ekspertów, 2. media relations.

2015, 2016, 2017

ZADANIE: wzmocnienie rozpoznawalności trasy Męskie Granie 2015, 2016 i 2017 oraz marki Żywiec jako kreatora i wyłącznego sponsora wydarzenia.

WYZWANIE: utrzymanie nowatorskiego i aspiracyjnego charakteru wydarzenia, budowanie bliskości z grupą docelową marki.

DZIAŁANIA: 1. media relations, 2. prowadzenie biura prasowego całej trasy, 3. pozyskanie partnerów dla wydarzenia (m.in. Legalna Kultura), 4. współpraca z partnerami medialnymi, 5. współpraca z managerami artystów.

2015

ZADANIE: organizacja wydarzenia wspierającego wizerunek marki, budowanie doświadczenia konsumenckiego.
WYZWANIE: stworzenie formatu atrakcyjnego dla konsumentów i mediów.
DZIAŁANIA: 1. koncepcja i kompleksowa organizacja serii wydarzeń w sezonie letnim (Sopot i Warszawa), 2. współpraca z animatorami miejskich sportów, 3. współpraca z blogerami i vlogerami, 4. koordynacja wydarzeń z akcją samplingową, 5. media relations, 6. produkcja filmów z eventów.

2014

ZADANIE: premiera filmu dokumentalnego z udziałem celebrytów i bohaterów filmu.
WYZWANIE: organizacja imprezy odpowiedniej do powagi filmu i atrakcyjnej dla mediów.
DZIAŁANIA: 1. kompleksowa organizacja wydarzenia, 2. przygotowanie materiałów prasowych i obsługa mediów, 3. współpraca ze sponsorami filmu i premiery, 4. zapewnienie obecności kluczowych osób, 5. koordynacja współpracy z agencjami prasowymi i fotograficznymi.

2014

ZADANIE: lista gości VIP i obsługa medialna wydarzenia.
WYZWANIE: dobór odpowiednich mediów pod kątem charakteru produktu (biznes i technologie) oraz przyciągnięcie zainteresowania mediów lifestylowych.
DZIAŁANIA: 1. przygotowanie listy gości (biznes i celebryci), 2. koordynacja obecności kluczowych osób, 3. przygotowanie materiałów prasowych i listy mediów, 4. obsługa medialna wydarzenia.

2013, 2014, 2015, 2016, 2017

ZADANIE: zbudowanie zasięgu w mediach dla imprez The Wildest Night Party (2013) i Endless Night Party (2014) sponsorowanych przez markę Desperados.
WYZWANIE: kreatywne wykorzystanie obecności celebrytów na imprezie i wykorzystanie mediów społecznoścowych do budowy wizeruku marki i jej największych wydarzeń. 
DZIAŁANIA: 1. lista  rekomendowanych celebrytów i influencerów, 2. negocjacja warunków współpracy i zawarcie umów 3. program przybycia i pobytu na imprezie, 4. koordynacja działań w strefie VIP, 5. akredytacje i obsługa mediów podczas imprezy (masowy udział paparazzich), 5. inicjowanie obecności na profilach celebrytów 5. follow-up w mediach imprezowych.

INNE OBSZARY DZIAŁAŃ DLA MARKI: kampania CSR (odpowiedzialne spoożycie), przygotowanie na wypadek kryzysu (manual, procedury), media relations poprzedzające imprezę, współpraca redakcyjna z mediami imprezowymi i lifestylowymi, współpraca z influencerami (media społecznościowe).

 

Zobacz case study The Wildest Night Party >

Zobacz case study Endless Night Party >

2016

ZADANIE: zaprojektowanie niestandardowej formy komunikacji konsumenckiej, wsparcie i poszerzenie działań ATL, budowanie wizerunku i zaufania konsumentów do marki w Internecie, dotarcie do liderów opinii.
WYZWANIE: precyzyjne dotarcie do potencjalnych konsumentów nowej marki.
DZIAŁANIA: 1. wykorzystanie koncepcji rodziny jeżów w komunikacji konsumenckiej, 2. obsługa PR wprowadzenia marki na rynek w Internecie, 3. współpraca z influencerami.

KAMPANIA realizowana z agencjami Golden Submarine i Mediavest 

zobacz projekt www >

2013, 2014, 2015

ZADANIE: budowa odpowiedzialnego wizerunku firmy w mediach i podkreślenie jej zaangażowania na rzecz kraju.
WYZWANIE: wykreowanie pozytywnych emocji dla programu promującego największą firmę w Polsce i promocja głosowania publicznego.
DZIAŁANIA: 1. kompleksowa obsługa PR plebiscytu, 2. współpraca z partnerami medialnymi, 3. bieżące kontakty z jurorami i kandydatami, 4. organizacja i koordynacja sesji zdjęciowych kandydatów i jurorów, 5. strategia komunikacji z mediami lokalnymi, 6. współpraca z ambasadorem plebiscytu.
INNE OBSZARY DZIAŁAŃ DLA MARKI: działania w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter, aplikacje konkursowe i prowadzenie konkursów; nowa strona www projektu; stworzenie aplikacji i obsługa głosowania  internetowego (na stronie www, Facebooku oraz jako aplikacja mobilna), obsługa prasowa gali finałowej (biuro prasowe, akredytacje).

Zobacz case study >

2017-18

ZADANIE: wzrost sprzedaży poprzez zbudowanie wizerunku i zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaufania konsumentów.
WYZWANIE: wywołanie zainteresowania i pozytywnych emocji wokół marki, zbudowanie społeczności w social mediach i w internecie

DZIAŁANIA: 1. opracowanie strategii komunikacji 2. działania w mediach społecznościowych, w tym opracowanie planu komunikacji, copywriting i opracowanie graficzne postów, 3. współpraca z influencerami 4. konkursy na fanpage’u FB 5. media relations
INNE OBSZARY DZIAŁAŃ: 1. audyt istniejącej, projekt i wdrożenie nowej strony www marki, 2. przygotowanie formatów reklamowych do komunikacji online, 3. współpraca z centralą marki w Finlandii.

 

2012, 2013

ZADANIE: relaunch marki Paulaner Hefe-Weissbier na polskim rynku.
WYZWANIE: niska świadomość kategorii (piwo pszeniczne) i konieczność prowadzenia działań edukacyjnych, budowa wizerunku marki w połączeniu z jakością życia i Bawarią.
DZIAŁANIA:
1. prowadzenie działań w mediach społecznościowych (fanpage, współpraca z blogerami), 2. stworzenie i prowadzenie bloga marki, 3. strona www agregująca istniejące i nowe treści, 4. współpraca z ekspertem i stworzenie aplikacji na temat marki w kontekście foodpairingu, 5. aplikacje konkursowe (koncept i realizacja) i prowadzenie konkursów.

INNE OBSZARY DZIAŁAŃ DLA MARKI: media relations; zarządzanie sytuacją kryzysową; copywriting materiałów BTL; współpraca z ambasadorem marki i ekspertami; organizacja sesji zdjęciowych; reprezentowanie klienta w kontaktach z producentem.

Zobacz case study >

2015

 

ZADANIE: wprowadzenie soków dla dzieci z wizerunkiem postaci znanych z kreskówek, zbudowanie skutecznej komunikacji do dwóch grup docelowych (rodzice i dzieci).

WYZWANIE: ramy prawne umowy licencyjnej na wykorzystanie wizerunku.

DZIAŁANIA: 1. strona www i aplikacje z grami dla dzieci, 2. kampania odsłonowa w szerokim internecie, 3. organizacja i prowadzenie konkursów konkursy w serwisach online.

INNE OBSZARY DZIAŁAŃ DLA MARKI: brand PR; współpraca redakcyjna z magazynami dziecięcymi; koordynacja kampanii TV.

 

KAMPANIA realizowana z agencją

mk small