Anna Godzisz jest z wykształcenia politologiem. Od ponad 15 lat zajmuje się budowaniem wizerunku i reputacji osób, instytucji, firm i marek. Jako rzeczniczka prasowa Ministra Kultury wdrażała strategię promocji kultury i dziedzictwa narodowego w środkach masowego przekazu. Pełniła również funkcję rzeczniczki prasowej i szefowej działu PR Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Doświadczenie agencyjne zdobywała w Bell Pottinger Sans Frontieres oraz Values Grupa Firm Doradczych. Od 2012 roku jest partnerem zarządzającym w agencji ROOTS. Prywatnie mama Leona i miłośniczka podróży kulinarnych.

Gabriela Żółtaniecka, absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów MBA (zarządzanie i marketing). Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji, budowania wizerunku marki i marketingu produktów wrażliwych. W latach 2005-2008 redaktor naczelny polskiej edycji magazynu dyrektorów marketingu „CMO Chief Marketing Officer”. Wcześniej pracowała jako doradca zarządów ds. marketingu i dyrektor marketingu serwisów internetowych i wydawnictw, między innymi w IDG Poland SA, GoldenLine.pl, CXO Media, P.W. Rzeczpospolita SA. Od 2012 roku jest partnerem strategicznym w agencji ROOTS. W czasie wolnym słucha muzyki klasycznej i gra w golfa.