Od 2012 r. budujemy obecność marek w mediach i świadomości odbiorców. Dla naszych klientów tworzymy strategie, które łączą różne obszary komunikacji, narzędzia i media. Pracujemy, aby medialne opowieści o marce budziły zainteresowanie i zaufanie. Zamieniamy fakty w emocje i sięgamy tam, gdzie nie sięga reklama.

Nasi klienci (jak sami mówią) cenią nas za: innowacyjność naszych kampanii; rozumienie celów, wartości i języka marki; kompetencje z zakresu biznesu i marketingu; wysoki poziom merytoryczny naszych tekstów; umiejętność zarządzania w kryzysie i opanowanie w trudnych sytuacjach; znajomość i wyczucie mediów oraz skuteczność w budowaniu komunikacji w mediach społecznościowych.

Budujemy

medialny wizerunek

  • PR produktów i usług
  • przygotowanie i realizacja strategii komunikacji
  • budowa relacji z mediami
  • koordynacja współpracy redakcyjnej
  • integracja działań marketingowych marki w ramach kampanii
  • zarządzanie komunikacją w kryzysie
  • doradztwo wizerunkowe
  • analizy przekazów medialnych
  • budowa wizerunku przez sponsoring

Łączymy

internet + social media

  • kompleksowe zarządzanie wizerunkiem marki online
  • strategia komunikacji w mediach społecznościowych
  • zarządzanie społecznościami i działania antykryzysowe
  • budowa obecności online (blogosfera, microblogi, fanpage, serwisy społecznościowe)
  • tworzenie stron www zgodnych z pozycjonowaniem i wizerunkiem marki
  • aplikacje i prowadzenie konkursów
  • analizy wizerunku medialnego w mediach społecznościowych
  • współpraca z blogerami i vlogerami

Tworzymy

eventy, media i integracja

  • imprezy firmowe i komunikacja wewnętrzna
  • akcje społeczne i programy CSR
  • wydarzenia specjalne
  • imprezy promocyjne i integracyjne
  • imprezy dla mediów: konferencje, śniadania i pokazy prasowe
  • obsługa medialna dużych cyklicznych wydarzeń kulturalnych
  • organizacja premier filmowych
  • kampanie społeczne i kulturalne
  • współpraca z celebrytami

Zespół

14 różnych zawodów:

politolog, socjolog kultury, marketing manager, psycholog komunikacji społecznej, psycholog społeczny, polonista, manager hotelarstwa, historyk sztuki, ekonomista, inżynier planowania przestrzeni publicznej, filolog, filolog slawista, prawnik, oceanograf, a wszyscy jesteśmy PR-owcami

20 lat doświadczenia:

w public relations, dyplomacji, marketingu, e-commerce, sprzedaży, eventach, agencjach reklamowych, w pracy w korporacjach, wydawnictwach, agencjach i instytucjach rządowych

5 lat na rynku

jako ZESPÓŁ ROOTS

 

Poznaj naszych liderów >