Nasze strategie są innowacyjne i skuteczne, ponieważ potrafimy łączyć działania z różnych kategorii PR, a także komunikacji marketingowej. Sięgamy też do innych obszarów, wykraczających poza te standardowe. Zintegrowane w jednym projekcie, podnoszą efektywność wszystkich działań komunikacyjnych marki i łączą je w jeden spójny nurt.

WIEMY JAK:

  • opracować i wdrożyć strategię komunikacji w szerokich mediach,
  • przeprowadzić kampanię wprowadzającą na rynek,
  • zbudować wiarygodność marki i odróżnić ją od konkurencji,
  • nawiązać i utrzymać pozytywne relacje z mediami,
  • dotrzeć skutecznie do grup docelowych i zapewnić marce długie życie w świadomości konsumentów,
  • zintegrować komunikację marki w jeden spójny nurt w mediach tradycyjnych i cyfrowych,
  • wykorzystać opiniotwórczą rolę nowych mediów w budowaniu wizerunku marki.

PROJEKTY

WIEMY JAK:

  • przekazać misję i wizję firmy lub marki w komunikacji PR,
  • zakomunikować wartości i cechy charakterystyczne firmy lub marki,
  • budować trwałe relacje z mediami biznesowymi i branżowymi,
  • opracowywać i wprowadzać strategie komunikacyjne w zależności od potrzeb firmy,
  • pozycjonować specjalistów, ekspertów, członków zarządu i management,
  • organizować wydarzenia specjalne dla interesariuszy firmy,
  • reprezentować firmę i jej interesy na forach branżowych i biznesowych.

PROJEKTY

WIEMY JAK:

  • budować zaangażowanie pracowników na rzecz marki,
  • wykorzystać wszystkie dostępne w firmie narzędzia do stworzenia skutecznej strategii komunikacji wewnętrznej,
  • stworzyć i zrealizować plan działań w związku z wprowadzeniem przez firmę nowego produktu,
  • prowadzić bieżącą komunikację w firmowych mediach,
  • budować lojalność pracowników dzięki angażującej komunikacji wewnętrznej.

PROJEKTY

WIEMY JAK:

  • przygotować firmę do kryzysu, minimalizując ryzyko jego powstania,zarządzać komunikacją firmy, również wewnątrz firmy podczas kryzysu,
  • opracować instrukcje zarządzania kryzysowego,
  • przygotować komunikację antykryzysową imprezy masowej,
  • zorganizować sztab antykryzysowy i poprowadzić jego prace,
  • komunikować się z mediami w czasie kryzysu, chronić wizerunek firmy i przeciwdziałać skutkom negatywnej kampanii,
  • odbudować reputację firmy po kryzysie.

PROJEKTY

WIEMY JAK:

  • opracować nośny i innowacyjny projekt kampanii, uwzględniający długofalowe cele klienta,
  • połączyć strategię projektu ze strategią komunikacji, zapewniając w ten sposób obecność marki i jej pożądany wizerunek w mediach,
  • zbudować komunikat związany z projektem, istotny dla interesariuszy klienta i influencerów,
  • pozyskać liderów opinii i wykorzystać ich zaangażowanie na rzecz sprawy do zbudowania zasięgu kampanii/projektu.
  • nawiązać efektywną współpracę z patronami medialnymi, wykorzystując ich zasoby do zwiększenia impaktu medialnego kampanii,
  • przygotować wydarzenia medialne akcji oraz poprowadzić biuro prasowe i zapewnić zintegrowaną komunikację projektu.

PROJEKTY

WIEMY JAK:

  • organizować wydarzenia budujące relacje firmy z jej partnerami i klientami: kongres, festiwal, jubileusz, premierę, roadshow, spotkania biznesowe, konferencje sprzedaży, szkolenia,
  • nawiązać współpracę z odpowiednimi mediami, przygotować dedykowane materiały prasowe oraz poprowadzić konferencje prasowe,
  • poprawadzić obsługę medialną dużych i cyklicznych wydarzeń muzycznych z korzyścią dla marki sponsora,
  • pozyskać celebrytów i zyskać relacje w mediach dzięki ich obecności,
  • przygotować listę gości i zapewnić obecność kluczowych interesariuszy.

PROJEKTY

WIEMY JAK:

  • zbudować obecność firmy w internecie, poczynając od stworzenia jej witryny, zgodnej z zasadami usability,
  • wypełnić ją treściami zgodnymi z pozycjonowaniem i wizerunkiem marki,
  • monitorować sytuację marki w internecie i stale wzmacniać jej wizerunek, dodając aktualne treści,
  • poprowadzić fanpage dla marki i zintegrować komunikację pomiędzy innymi serwisami (Instagram, YouTube, Twitter),
  • efektywnie budować zaangażowanie społeczności na rzecz marki, wykorzystać siłę blogerów i influencerów do budowy wizerunku marki w mediach społecznościowych
  • tworzyć dobre i angażujące treści i aplikacje konkursowe,
  • zarządzać społecznością, także przy trudnej tematyce i prowadzić skuteczną moderację.

PROJEKTY