2013, 2014, 2015, 2016, 2017

ZADANIE: wprowadzenie nowych wariantów smakowych (Warka Radler Jabłko - 2013, Warka Radler 0,0% - 2014, Warka Radler Czarna Porzeczka z Limonką - 2015.), wsparcie działań związanych z rozwojem kategorii i budowanie bezpośredniego doświadczenia konsumenckiego.
WYZWANIE: ograniczenia prawne, całkowity zakaz reklamy dla wariantu 0,0%.
DZIAŁANIA: 1. kompleksowa obsługa PR, 2. współpraca redakcyjna z wybranymi mediami, 3. strategia i realizacja akcji wprowadzających poszczególne warianty w mediach, 4. współpraca z ambasadorami marki i liderami opinii. 

INNE OBSZARY DZIAŁAŃ DLA MARKI: PR wewnętrzny; obsługa medialna (akredytacje + biuro prasowe) i przygotowanie komunikacji antykryzysowej wydarzenia specjalnego RUN ZERO (2014, 2015); organizacja Letnich Stref Orzeźwienia Warki Radler (2015).