Media społecznościowe i szeroki internet

Od listopada 2012 r. agencja prowadziła komunikację marki na Facebooku. Zgodnie z przyjętą strategią edukowaliśmy konsumentów na temat piwa pszenicznego, prezentowaliśmy bawarskie tradycje piwowarskie i zachęcaliśmy do serwowania Paulanera zgodnie z rytuałami – w odpowiedniej temperaturze i w odpowiednim rodzaju szkła.

Aby budować zaangażowanie fanów, przeprowadziliśmy 4 konkursy, do których nasz dział digital przygotował aplikacje konkursowe. Stworzyliśmy też specjalną aplikację i stronę www poświęconą zagadnieniom komponowania piwa i potraw. Przy jej tworzeniu współpracowaliśmy ze znanym ekspertem piwnego foodpairingu i szefem kuchni. W ten sposób powstała lista rekomendowanych dań, która dzięki zaangażowaniu konsumentów została znacznie rozszerzona w trakcie trwania akcji.

Nasze działania na rzecz marki w internecie wygenerowały ciekawe i angażujące treści, które następnie zintegrowaliśmy na polskiej stronie www pszenicznego Paulanera. Agencja była odpowiedzialna za koncepcję, architekturę oraz design strony, a także za jej produkcję i hosting.