2013, 2014, 2015, 2016, 2017

ZADANIE: zbudowanie zasięgu w mediach dla imprez The Wildest Night Party (2013) i Endless Night Party (2014) sponsorowanych przez markę Desperados.
WYZWANIE: kreatywne wykorzystanie obecności celebrytów na imprezie i wykorzystanie mediów społecznoścowych do budowy wizeruku marki i jej największych wydarzeń. 
DZIAŁANIA: 1. lista  rekomendowanych celebrytów i influencerów, 2. negocjacja warunków współpracy i zawarcie umów 3. program przybycia i pobytu na imprezie, 4. koordynacja działań w strefie VIP, 5. akredytacje i obsługa mediów podczas imprezy (masowy udział paparazzich), 5. inicjowanie obecności na profilach celebrytów 5. follow-up w mediach imprezowych.

INNE OBSZARY DZIAŁAŃ DLA MARKI: kampania CSR (odpowiedzialne spoożycie), przygotowanie na wypadek kryzysu (manual, procedury), media relations poprzedzające imprezę, współpraca redakcyjna z mediami imprezowymi i lifestylowymi, współpraca z influencerami (media społecznościowe).

 

Zobacz case study The Wildest Night Party >

Zobacz case study Endless Night Party >