2013, 2014, 2015

ZADANIE: budowa odpowiedzialnego wizerunku firmy w mediach i podkreślenie jej zaangażowania na rzecz kraju.
WYZWANIE: wykreowanie pozytywnych emocji dla programu promującego największą firmę w Polsce i promocja głosowania publicznego.
DZIAŁANIA: 1. kompleksowa obsługa PR plebiscytu, 2. współpraca z partnerami medialnymi, 3. bieżące kontakty z jurorami i kandydatami, 4. organizacja i koordynacja sesji zdjęciowych kandydatów i jurorów, 5. strategia komunikacji z mediami lokalnymi, 6. współpraca z ambasadorem plebiscytu.
INNE OBSZARY DZIAŁAŃ DLA MARKI: działania w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter, aplikacje konkursowe i prowadzenie konkursów; nowa strona www projektu; stworzenie aplikacji i obsługa głosowania  internetowego (na stronie www, Facebooku oraz jako aplikacja mobilna), obsługa prasowa gali finałowej (biuro prasowe, akredytacje).

Zobacz case study >