To potrafimy
Nasze strategie są innowacyjne i skuteczne, ponieważ potrafimy łączyć działania z różnych kategorii PR, a także komunikacji marketingowej. Sięgamy też do innych obszarów, wykraczających poza te standardowe. Zintegrowane w jednym projekcie, podnoszą efektywność wszystkich działań komunikacyjnych marki i łączą je w jeden spójny nurt.

Brand PR
WIEMY JAK:
- opracować i wdrożyć strategię komunikacji w szerokich mediach,
- przeprowadzić kampanię wprowadzającą na rynek,
- zbudować wiarygodność marki i odróżnić ją od konkurencji,
- nawiązać i utrzymać pozytywne relacje z mediami,
- dotrzeć skutecznie do grup docelowych i zapewnić marce długie życie w świadomości konsumentów,
- zintegrować komunikację marki w jeden spójny nurt w mediach tradycyjnych i cyfrowych,
- wykorzystać opiniotwórczą rolę nowych mediów w budowaniu wizerunku marki.

PR korporacyjny
WIEMY JAK:
- przekazać misję i wizję firmy lub marki w komunikacji PR,
- zakomunikować wartości i cechy charakterystyczne firmy lub marki,
- budować trwałe relacje z mediami biznesowymi i branżowymi,
- opracowywać i wprowadzać strategie komunikacyjne w zależności od potrzeb firmy,
- pozycjonować specjalistów, ekspertów, członków zarządu i management,
- organizować wydarzenia specjalne dla interesariuszy firmy,
- reprezentować firmę i jej interesy na forach branżowych i biznesowych.

PR wewnętrzny
WIEMY JAK:
- budować zaangażowanie pracowników na rzecz marki,
- wykorzystać wszystkie dostępne w firmie narzędzia do stworzenia skutecznej strategii komunikacji wewnętrznej,
- stworzyć i zrealizować plan działań w związku z wprowadzeniem przez firmę nowego produktu,
- prowadzić bieżącą komunikację w firmowych mediach,
- budować lojalność pracowników dzięki angażującej komunikacji wewnętrznej.

Zarządzanie kryzysowe
WIEMY JAK:
- przygotować firmę do kryzysu, minimalizując ryzyko jego powstania,zarządzać komunikacją firmy, również wewnątrz firmy podczas kryzysu,
- opracować instrukcje zarządzania kryzysowego,
- przygotować komunikację antykryzysową imprezy masowej,
- zorganizować sztab antykryzysowy i poprowadzić jego prace,
- komunikować się z mediami w czasie kryzysu, chronić wizerunek firmy i przeciwdziałać skutkom negatywnej kampanii,
- odbudować reputację firmy po kryzysie.

Kampanie społeczne i CSR
WIEMY JAK:
- opracować nośny i innowacyjny projekt kampanii, uwzględniający długofalowe cele klienta,
- połączyć strategię projektu ze strategią komunikacji, zapewniając w ten sposób obecność marki i jej pożądany wizerunek w mediach,
- zbudować komunikat związany z projektem, istotny dla interesariuszy klienta i influencerów,
- pozyskać liderów opinii i wykorzystać ich zaangażowanie na rzecz sprawy do zbudowania zasięgu kampanii/projektu.
- nawiązać efektywną współpracę z patronami medialnymi, wykorzystując ich zasoby do zwiększenia impaktu medialnego kampanii,
- przygotować wydarzenia medialne akcji oraz poprowadzić biuro prasowe i zapewnić zintegrowaną komunikację projektu.

Akcje i wydarzenia specjalne
WIEMY JAK:
- organizować wydarzenia budujące relacje firmy z jej partnerami i klientami: kongres, festiwal, jubileusz, premierę, roadshow, spotkania biznesowe, konferencje sprzedaży, szkolenia,
- nawiązać współpracę z odpowiednimi mediami, przygotować dedykowane materiały prasowe oraz poprowadzić konferencje prasowe,
- poprawadzić obsługę medialną dużych i cyklicznych wydarzeń muzycznych z korzyścią dla marki sponsora,
- pozyskać celebrytów i zyskać relacje w mediach dzięki ich obecności,
- przygotować listę gości i zapewnić obecność kluczowych interesariuszy.

Online/social media
WIEMY JAK:
- zbudować obecność firmy w internecie, poczynając od stworzenia jej witryny, zgodnej z zasadami usability,
- wypełnić ją treściami zgodnymi z pozycjonowaniem i wizerunkiem marki,
- monitorować sytuację marki w internecie i stale wzmacniać jej wizerunek, dodając aktualne treści,
- poprowadzić fanpage dla marki i zintegrować komunikację pomiędzy innymi serwisami (Instagram, YouTube, Twitter),
- efektywnie budować zaangażowanie społeczności na rzecz marki, wykorzystać siłę blogerów i influencerów do budowy wizerunku marki w mediach społecznościowych
- tworzyć dobre i angażujące treści i aplikacje konkursowe,
- zarządzać społecznością, także przy trudnej tematyce i prowadzić skuteczną moderację.